Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

„I’ll stand by you”

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?

Pot sa spun doar atat: ca nu pot trai fara dragoste, fara sa am pe cineva langa mine cu care sa impartasesc totul.  Iubesc serile de vara, cantecul greierasilor, verdele crud al primaverii, iubesc si ploaia. Nu pot trai fara prieteni, animalutze, carti, muzica. Mi-ar fi placut sa am talent la ceva.

2. Ai porecle? Care?

Nu.

3. O melodie trista, una perfecta şi 3 care îti plac muuult

melodia perfecta, care spune totul

melodia trista

iar celelalte imi plac foarte mult



4. Ai animal de casa? Care?

Sa incep cu o broscuta testoasa de Dobrogea pe care o cheama Felix, apoi doi papagali, Puiu si Coco, pisicile Spica si Tomas, si catelul Asgard.

Asgard cand era mic, mic….

si Asgard cand e mare golan si un foarte scump pe care-l iubesc tare tare

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?

Mi-a placut serialul „In mintea Ericai” pentru ca Erica avea sansa sa se intoarca in trecut si sa-si repare unele greseli. De fapt serialul preferat este Battlestar Galactica.

6. Primul citat care iti vine în minte. Nu trisa, fara Google!

Fii schimbarea pe care o vrei in lume.

7. Desenul animat preferat din copilarie.

Era un desen animat cu niste strumfi.

8. Iti place înghetata?

Da, numai sa nu fie de ciocolata, lamaie sau banane.

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?

Nu stiu, mamei mele i-a placut Aida.

10. Zi-mi un banc!

Se intampla dupa 11 septembrie 2001. Undeva la marginea orasului Gherla un pastor isi pastea linistit oile. La un moment dat un deltaplan face o manevra gresita si se izbeste de un bloc de nefamilisti. La care, ciobanul, sprijindu-se in bata lui, zice „tara de rahat, atentat de rahat”.

Single Post Navigation

22 thoughts on “„I’ll stand by you”

  1. ANDREEA CALIN on said:

    iti multumesc pentru cuvintele tale.Si pe mine ma inalta iubirea,problema este ca m-a inaltat prea mult(daca putem vorbi de prea mult in iubire) si acum acum cad de la o inaltime dureros de mare.Cat desre cautarea iubirii,asa e,nu ai cum sa incetezi sa o cauti,nimeni nu poate trai fara ea.
    Dar poate ma gaseste ea pe mine.:))
    Sper ca esti mai norocoasa si ai gasit-o.

  2. Nu ma mai tine pe jar, spune-mi ce scrie despre narcisa!!! 🙂

  3. Pingback: Pls, just smiley faces! « Wish of Love. Summer Love

  4. happygirls on said:

    deocamdata l-am luat doar in ture scurte de o zi, dar urmeaza sa mearga si in ture mai lungi

  5. Nora on said:

    Asgard te insoteste in drumetii?

  6. happygirls on said:

    Andreea, iti dai seama ca alearga dupa ele, dar cred ca de fapt vrea sa se joace cu ele, numai ca in stilul lui, mai brutal.

  7. ANDREEA CALIN on said:

    Cum se impaca Asgard cu Spica si Tomas?
    Si mie mi-a placut „In mintea Ericai”.

  8. *asteapta, te rog sa modifici tu si sa stergi mai apoi.

  9. Inca o leapsa de la mine te astepta! :)))

  10. happygirls on said:

    Dragos, Summer ce surpriza frumoasa!!!! Multumesc din suflet pentru tot, si voua va urez tot ce e frumos si bun.

  11. Cu intarziere(sper sa ma ierti) iti urez si eu La Multi Ani! Sa ai parte doar de clipe fericite, multa iubire si dorinte implinite!

  12. @ Paula…multa sanatate, noroc, implinirea dorintelor corecte si o seara minunata!

  13. happygirls on said:

    Alexandra, merci muuuult! Si tie o zi frumoasa!

  14. Da, asa erau si ai mei.

    P.S: La Multi Ani si o zi frumoasa 🙂

  15. happygirls on said:

    Nora, multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine.

  16. Nora on said:

    „La multi ani !”

  17. happygirls on said:

    Papagalii mei sunt cam nebunatici, cel verde a evadat acum 2 ani si a stat liber vreo 3 zile, dupa care, cu ajutorul celuilalt, l-am prins, dar a fost foarte suparat cateva zile dupa ce l-am recuperat. Sa stii ca Asgard e un scump, nu mai pot dupa el ca e un dulce, dar la fel si dupa pisica.

  18. Am avut si eu doi papagali, eram foarte simpatici: Coco si Roco 🙂 Foarte scump Asgard 🙂

  19. happygirls on said:

    Nice, cel verde este Micul Alexander care cred ca e o ea si e cam rea, iar celalalt este o nimfa care e baietel si chiar daca, de cate ori e impreuna cu cel verde cam ia bataie, daca cumva nu-l vede, plange dupa el. Cat despre serial, asta mi-a venit primul in minte. Battlestar Galactica trebuia de fapt sa fie favoritul.

  20. A remarcat bine Dragos, ce de animalute ai! Dar ce fel de papagali sunt, par cam maricei! Sau mi se pare mie? Interesant serialul Tv pentru care ai optat, din pacate e imposibil sa mergem in trecut si sa ne indreptatam greselile. 😦 😦 😦

  21. happygirls on said:

    Dragos, la ce nume de familie lung am, asta mai trebuia, inca un prenume… Multumesc pentru „fete tinere care asculta cu placere muzica mai veche”…… Daca ti-as arata colectia!!!!
    Cat despre animalutze, stai sa vezi cand le apuca nebunia pe toate odata, cainele sa latre, papagalii sa tipe, iar pisicile sa se tina dupa mine sa le dau papa….

  22. Pai, daca mamei tale i-a placut Aida, de ce nu te numesti si Aida?
    Pretenders…incredibil….mereu ma minunez când observ asemenea lucruri, fete tinere care asculta cu placere muzica mai veche.
    Mai sa fie…ai o adevarata menajerie acolo…nu intra in conflict atâtea animalute?

Lasă un comentariu

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Privesc la frunza frematand, si floarea-i alba leganata, Prin care gand eu ma scufund in care fapt ma inalt deodata

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant în Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...