Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

Un nou inceput….

De mult timp voiam sa scriu acest post pentru a-mi lua „la revedere” de la un anumit stil de viata si de a incepe ceva mult mai benefic pentru mine si cei din jur. Practic, acest „inceput” s-a produs de ceva timp. Nu voi intra in amanunte, dar aceste schimbari tin de mentalitate si atitudine. Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase de care am avut parte, dar cel mai important este faptul ca am cunoscut oameni extraordinari cu povesti de viata din care am invatat multe. Oricum sunt pe aproape si va citesc in continuare!

Single Post Navigation

One thought on “Un nou inceput….

  1. vezi tu, această imagine reprezintă foarte bine ceea ce mi se pare mie a fi definiția fericirii. chiar dacă ești înconjurat de nefericire, să vezi doar partea frumoasă a lucrurilor, să refuzi să observi ceea ce e rău pentru că de multe ori răul dispare de la sine sau va rămâne atât de mult încât lupta cu el ar fi fără rost (mai mult te-ai obosi decât să rezolvi!)
    sunt probleme cu care am rămas după viața mea dificilă și cred că vor rămâne toată viața, oricât mi-aș dori eu să nu mai fie. pur și simplu, realizez că nostalgia, spaima, durerea sau toate care mă inundă la un moment dat vin din timpul acela, din lipsa a 20 de ani de trăit normal și atunci mă controlez și revin la viața de acum. te îmbrățișez.

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

