Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

tot o leapsa

Nice, multumesc.

1. Cat de des te enervezi?

Foarte des si dupa aia ma enervez pentru ca m-am enervat. Ma scoate din sarite daca se tipa la mine, daca sunt comentata si mi se reproseaza tot felul de lucruri, inteleg sa mi se spuna o data, dar sa continui cu aceeasi placa? Dar nici nu ma abtin sa nu comentez la randul meu! Si, de obicei, ma controlez destul de bine.:)

2. Cand te enervezi suni pe cineva sa te calmeze?

Da, chiar ma descarc destul de bine si dupa aia imi pare rau ca am sunat.

3. Te calmezi repede … sau urlii ca nebunul?
Depinde de situatie, dar de obicei nu ma calmez repede. In schimb, mi s-a intamplat in ultimul timp sa ma descarc razand, chiar daca e un ras nervos.

4. Ca metoda de a scapa de nervi, bataia este o optiune?

In nici un caz, mai bine tip sau sparg ceva sau plec din locul respectiv trantind usa, bineinteles.

5. Din cauza nervilor ti s-a intamplat sa pierzi un prieten?

Nu-mi plac oamenii nervosi care nu se pot controla si care incep sa arunce cu rautati in jurul lor. Pe astia ii evit cat pot de mult.

Si ca o concluzie, fac eforturi in fiecare zi ca sa ma enervez cat mai putin, si sa-mi intre bine in cap ca unii oameni mai mult de atat nu pot (inclusiv eu), sa  iau pe fiecare asa cum e , sa nu  am pretentii foarte mari, sa vad partea pozitiva a lucrurilor, si partea  buna din oameni.

Single Post Navigation

8 thoughts on “tot o leapsa

  1. happygirls on said:

    Dragos, nu ranesc fizic pe nimeni daca sparg ceva sau trantesc usa. Asta nu inseamna ca nu-mi pare rau daca fac asa ceva.

  2. De ce crezi tu ca „a sparge ceva” si „a trânti usa” sunt doua lucruri diferite de „bataie”? Doar ca te razbuni pe obiecte neinsufletite? Furia distructiva mi se pare aceeasi, chiar daca directia e alta…

  3. tocmai de asta eu ma calmez in 5 minute!!! ca asa nu am timp sa ma mai enervez pt ca m-am enervat! =))

    am invatat sa ma enervez si sa ma calmez…la comanda!! :))

  4. Si cum crezi tu ca vei descoperi? Intr-o noua leapsa, desigur! :)))

  5. happygirls on said:

    Alexandra, mercic de vizita! O sa incerc sa fac asta cat mai des, si anume, sa rad in loc sa ma enervez.

  6. happygirls on said:

    Nice, chiar asa e, de multe ori ma enervez. De abia astept sa decopar ce mai avem in comun!!!!

  7. Funny ca te enervezi pentru ca te-ai enervat 😛 Sper ca intr-o zi sa reusim sa radem cu pofta de fiecare data cand in alte conditii ne-am fi enervat 🙂

  8. :)))))) Foarte amuzant primul raspuns. Ma enerveaza sa constat ca m-am enervat. True! Ne asemanam destul de mult. 🙂

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

