Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

Leapsa nr. 2

Draguta de Nice, iar mi-a dat o leapsa, pentru care-i multumesc.

Zodia: Gemeni – foarte curioasa si de multe ori pt mine cam  „tot ce zboara se si mananca”

As vrea: sa cred mai mult in minuni

Pastrez: secretele altora numai pentru mine

Mi-as fi dorit: sa am mai multa incredere in mine

Nu-mi place: minciuna, falsitatea

Ma tem: de singuratate, de infidelitate

Aud: …………..

Imi pare rau: ca nu am copii

Imi place: sa aud ploaia, ciripitul pasarelelor, sunt innebunita dupa verdele crud al primaverii, si mai ales dupa cantecul greierilor si oracaitul broastelor din serile fierbinti de vara

Nu sunt: curajoasa

Dansez: da, dar nu atat de des cat imi doresc

Niciodata: nu ar fi trebuit sa-i ranesc pe cei din jurul meu

Par: distanta

Plang: ori de cate ori am ocazia, la un film, cand sunt ranita, cand nu sunt inteleasa

Nu-s intotdeauna:  atat de optimista cat ar trebui

Nu-mi place la mine: ca sunt cam sensibila

Sunt confuza: cand daruiesc dragoste si primesc raceala

Am nevoie: de comunicare, prieteni, dragoste, intelegere, carti, muzica si filme bune

Ar trebui: sa fiu mai activa, mai hotarata si muuult mai relaxata

Daca cineva vrea sa preia aceasta leapsa, este binevenit.

Single Post Navigation

10 thoughts on “Leapsa nr. 2

  1. happygirls on said:

    Nice, din cate imi aduc aminte, si tu iti doresti sa fii mai relaxata, deci hai macar sa bem ceva.

  2. Cred ca daca am consuma un paharel de palinca pe zi am fi mult mai relaxate. 😀 😯
    Dragos, tu esti relaxat?

  3. happygirls on said:

    Dragos, chiar ma gandeam in timp ce-ti scriam comentariul anterior, ca vorbind despre probleme, constientizandu-le, trec la alt nivel de unde mi-e mai usor sa vad rezolvarea. Si…tocmai le-am spus sa dispara pentru totdeauna din viata mea! Merci de sfat.

  4. @ happygirls, pai primul pas l-ai facut – stii care sunt problemele care te impiedica sa te relaxezi. In al doilea pas spune-le sa dispara 🙂 E atât de simplu…

  5. happygirls on said:

    Dragos FRD, ce ma impiedica sa fiu relaxata??? am multe pe cap in momentul de fata si nu prea le gasesc rezolvare, nu ma detasez asa usor de probleme, cu toate ca sunt constienta ca unele se rezolva de la sine, eu doar ar trebui sa-mi vad de cursul vietii

  6. @ happygirls, sunt curios…ce te impiedica de fapt sa fii relaxata?

  7. Imi cer scuze pentru micul incident petrecut pe blogul meu, nu inteleg atitudinea lui, adevarul e ca nici nu a jignit in forma bruta si nu aveam de ce sa-i arunc commentul la cosul de gunoi. Totusi nu mi se pare ca a procedat corect. Mii de scuze!

  8. happygirls on said:

    Uneori le invidiez pe aceste femei, dar de multe cred ca este doar o masca. Poate ca viata le-a facut prea dure, ori nu vor sa lase impresia ca si ele fac parte din categoria oamenilor cu slabiciuni si defecte.

  9. Da, nici mie nu-mi place ca sunt excesiv de sensibila, par extrem de vulnerabila si sunt usor de ranit. Nu stiu cum sa fac sa fiu mai puternica, mai barbata! Ma uit in jurul meu si vad doar femei gen Margaret Thatcher, stii tu, „doamne de fier”. Sau e doar o masca pe care societatea le-a obligat s-o poarte?

  10. Ce rapida ai fost, citesc chiar acum! 🙂

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

