Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

despre femei

Inspirata de postul lui Nice si anume, „Ce ne dorim de la un barbat?” ridic si eu o problema la care nu gasesc un raspuns. De ce o femeie accepta sa iasa cu un barbat stiind ca acesta are prietena sau chiar sotie? Astept cu foarte mare interes comentariile voastre, fie ca ati trecut prin asa ceva, fie doar vreti sa va spuneti parerea.

Single Post Navigation

24 thoughts on “despre femei

  1. ANDREEA CALIN on said:

    Iti inteleg punctul de vedere,eu insa vorbesc de asumarea unor responsabilitati de catre cel implicat intr-o relatie si de la care pleaca totul,nu de la cea/cel din afara.In fond ce relatie vei construi pe viitor cu un astfel de om?

  2. happygirls on said:

    Andreea, eu de cele mai multe ori pe acele femei le consider mai vinovate decat sunt barbatii. Si mie mi-au facut curte barbati casatoriti sau care aveau prietene, dar am preferat ca ei intai sa-si rezolve problemele si apoi sa ma caute. Dar daca as fi acceptat? Cum sa-mi cladesc fericirea pe nefericirea alteia? Si uite ca sunt foarte multe cazuri din astea.

  3. ANDREEA CALIN on said:

    Nu m-as putea supara pe o astfel de femeie,insa nu l-as ierta pe cel care tradeaza ceea ce este profund intre noi.Problema nu este niciodata in afara ci in relatia noastra.O alta iubire poate pune punct oricarei relatii la un moment dat,insa ceea ce a fost nu trebuie murdarit prin lipsa asumarii raspunderii celui in cauza de a spune simplu:s-a terminat!
    Duplicitatea e degradanta.

  4. Brindusa

    Oamenii se ataseaza cu adevarat DOAR de oameni , numai de oameni ! !

    Obiectele intra in vanitate , oamenii intra in atasament(sentiment)!

    ” ideal ar fi sa nu ne atasam de(..)nimeni in lumea asta, pt ca nimeni nu ne apartine, ca e vorba de sot, copil, etc. ” nu baga totul in aceeasi oala . Daca n-ai amesteca oamenii cu obiectele , na-i mai vrea sa posezi oameni ! Asa , fiindca le amesteci , ai vrea sa posezi de-a valma oameni si obiecte !

    Explicatia la post ar fi foarte simpla : dragostea sau , cine stie , femeile au alt fel de gandire si socoteli…

  5. offtopic
    Te astepta o leapsa la mine. 🙂

  6. Si ca sa facem putin haz de necaz, iti trimit un link spre celalalt blog al meu, unde am postat, mai demult, ceva haios rau, dar care explica foarte simplu cum gandesc femeile vizavi de barbati sau invers:
    http://brindu.wordpress.com/2010/01/24/happy-shopping-everyone/

  7. Exista mai multe motive, dupa parerea si experienta mea. Ultimul mesaj al Ilincai e foarte concludent. Intr-adevar, ideal ar fi sa nu ne atasam de nimic si nimeni in lumea asta, pt ca nimeni nu ne apartine, ca e vorba de sot, copil, etc. Toate sunt suflete independente. Dar e foarte greu sa te detasezi, mai ales cand esti sentimental. Cu varsta si autoeducandu-te, poti trece ceva mai usor peste astfel de intamplari.
    Unele femei ajung intr-o relatie cu un barbat insurat poate din cauza unei deceptii sentimentale dupa care inca se simt ranite si atunci cauta alinare, iar barbatii insurati (sau intr-o relatie) se „pricep” foarte bine sa aline, altele pt a-si dovedi lor insile capacitatea de a cucerii barbatii, no mather what, iar uneori e vorba chiar de iubire, instant. E foarte dificil sa gestionezi o astfel de situatie si cand esti de-o parte, dar si cand esti de cealalata, pt ca e vorba de complicatii. Dar asta tine de felul fiecaruia de a fi, de constiinta care ne spune ca am facut ceva „imoral” sau nu ne spune nimic. Uneori trebuie doar sa intelegem ca asa a trebuit sa se intample, pt a invata ceva din toata treaba respectiva. Oricum ar fi, viata trebuie sa mearga inainte, iar noi sa avem grija de ea.

  8. Poate pentru ca cu cat e mai interzis, cu atat devine mai tentant. Intotdeauna barbatul de la bratul altei femei e mai interesant decat unul singur. Si in plus…daca ti se pune pata… restul sunt detalii…

  9. Ti-am raspuns totusi la intrebare asa cum m-am priceput. Din pacate(sau din fericire) nu sunt experta in domeniu. 😦

  10. Daca intrebarea era pentru mine, regret ca nu pot sa-ti raspund la ea. Eu nu am fost amanta nimanui!

  11. Pentru ca poate.

    Si pentru ca asta o face sa se simta superioara, mai buna decat rivala.

  12. Lidia on said:

    Raspunsul cel mai clar este: Pentru ca-l iubeste!
    Daca nu poti sau nu stii ce inseamna iubirea si ce sacrificii faci cu bucurie pentru omul iubit, atunci ai sufletul gol.

    Sa-mi pese ca prietena/sotia sufera? Mai bine sa sufere ea decat sa sufer eu si cu el. Asa sufera un singur om, nu doi.
    Si apoi ea de ce l-a pierdut? Inseamna ca nu-l merita.
    Ilinca pune problema bine. De ce femeile/barbatii cauta mereu vinovatii in afara? De ce altcineva e vinovat ca ne pleaca sotia/sotul. Am vazut ca-ti plac pisicile. De unde ii e bine, pisica nu pleaca. Pleaca daca e tratata rau si nu pentru ca a atras-o alt stapan. De obicei vina e la cel care intreaba…

  13. ANDREEA CALIN on said:

    Cand doi oameni se iubesc,exista iubirea lor si nimic altceva.
    Prin urmare,firesc,sunt egoisti.Iar bunul-simt chiar nu trebuie adus intr-o astfel de discutie.
    Pe de alta parte,nici prietenul/sotul sau prietena/sotia nu ne apartin.Nu sunt bunuri pe care sa le controlam sau de la care sa primim exact ce dorim.Cine nu intelege asta va suferi toata viata.
    Si nu va sti de ce.
    Dar sa nu crezi ca nu te inteleg.
    Doar ca iubirea e o forta pe care nu o controlam.

  14. @ Happygirls, de-ar fi lucrurile atât de simple…Nu cred ca intotdeauna e vorba neaparat de egoism. Asa, din afara, si vorbind din punct de vedere strict crestin, ai dreptate. Dar…suntem oameni, nu roboti. Se mai intâmpla sa avem si sentimente pe care nu le putem controla.

    Articolul e „despre Femei”, eu am spus punctul meu de vedere.

  15. happygirls on said:

    Dragos FRD, poate ai dreptate, dar de ce respectiva nu se gandeste ca cineva sufera, indiferent ca se potriveste foarte bine cu el, sau ca el i-a facut capul mare cum ca oricum nu merg lucrurile cu sotia/prietena. Chiar nu mai exista bun simt pe lumea asta, chiar atat de egoisti suntem?

  16. happygirls on said:

    sufletel, multumesc de vizita si intr-adevar sunt multe de zis. Oricum ai lua-o cineva tot va avea de suferit.

  17. Of of…pentru ca „e proaste” – fara suparare. Barbatii se baga peste o femeie casatorita sau cu prieten pt ca…. vor secs fara complicatii. femeile sunt atat de naive incat pun repede si suflet, fara sa realizeze ca daca acel barat inseala, va insela si cand va fi cu ele….e mult de zis si-s multe aspecte….

  18. nice on said:

    Vei avea raspunsul intr-o clipita. Iti multumesc ca mi-ai oferit sansa asta. Nu trebuie decat sa citesti articolul care va aparea in cateva minute pe blogul meu.

  19. Asta e o intrebare pe care mi-o pun si eu…din „studiile” pe care le-am facut n-am aflat nimic concret. Cert este ca nu a fost niciodata ceva legat de avere, ci de preocupari comune sau de un fond comun de idei care au facut ca „bariera” legata de prietenia / casatoria cu alta persoana sa fie foarte foarte neimportanta….

  20. Ilinca on said:

    Si barbatii si femeile inseala la fel!
    Aceleasi motive care-i face pe barbati infideli aceleasi motive le face si pe femei sa fie infidele.
    De aceea pentru niciunul dintre ei nu conteaza ca celalalt are sau nu partenera! Traiesc momentul si asta conteaza pentru ei.

  21. happygirls on said:

    E posibil sa nu fi inteles nimic, de asta inca tot caut raspunsuri. Poate ma face altcineva sa inteleg, daca tu nu ai reusit.

  22. Ilinca on said:

    nu ai inteles nimic !

  23. happygirls on said:

    Ilinca, intrebarea mea e foarte clara si se refera strict la femeile care accepta sa iasa cu un barbat care e deja implicat intr-o relatie, nu de ce barbatul inseala femeia.

  24. Ilinca on said:

    A fost o perioada cand mi-am pus si eu aceasta intebare. Dar mi-am dat seama ca nu o sa gasesc niciodata raspuns.
    De ce?
    Pentru ca nu aceasta era intrebarea corecta, ci “Care este cauza aparitiei triunghiului conjugal?”.
    Suntem tentati sa judecam partenerul infidel, sa nu-l reabilitam, cel putin din punct de vedere moral, pe cel care sacrifica linistea familiala pentru trairile relatiilor extraconjugale.
    Si barbatii si femeile inseala la fel.
    Unii au aventuri pentru a se simti importanti, pentru a-si demonstra ca au succes la sexul opus (in diferite perioade critice ale vietii, eu ii spun criza la 30 apoi la 40 ani).
    Altii pentru ca, treptat, constata ca nu suporta ideea de a fi cu o singura persoana pentru intreaga viata.
    Uneori si nemultumirile si sentimentele refulate duc in aceeasi directie.
    Rezistenta la “infidelitate” este o consecinta a unei bune relatii de cuplu.
    Prima reactie a celui inselat este sa dea vina pe “celalalt/cealalta” pentru toate problemele aparute. Femeia, mai mult decat barbatul, se daruieste relatiei si este atat de prinsa in responsabilitatile profesionale, maritale si parentale incat nu mai are timp de partener. De fapt, ei nu mai comunica. Partenerul inselat cauta de cele mai multe ori motivatii externe cuplului, incercand sa inteleaga de ce i s-a intamplat tocmai ei/lui acest lucru.
    Nu trebuie sa ne mai punem atatea intrebari! Trebuie luate lucrurile ca atare si mers mai departe. Nu ne putem afla in prezent, ducand dorul trecutului. Nici macar intrebandu-ne de ce. Ceea ce s-a intamplat, s-a intamplat, si trebuie sa ne eliberem, sa ne desprindem de trecut.
    Nu trebuie sa ne identificam cu prietenul, sotul, casa, etc. Identificarea sau atasamentul, sunt singurele cauze ale inlantuirii in lumea durerii.
    Trebuie sa fim un spirit liber.

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

