Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

Principii de viata

Acestea sunt o parte din citatele mele preferate  dupa care incerc cu disperare sa ma conduc prin viata asta care pentru mine e ca o jungla, citate, care de fiecare data cand le citesc, imi aduc o bruma de speranta ca sa vad ca nu e totul pierdut. Lista ramane deschisa.

1. Tu trebuie sa fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume. – Ghandi

2. Devino cea mai pozitiva si entuziasta persoana pe care o cunosti.

3. Casatoreste-te cu persoana potrivita. Decizia asta va determina 90% din fericirea sau nefericirea ta.

4. Daca poti ajuta, atunci ajuta. Dar daca nu poti face asta, cel putin nu fa rau. – Dalai Lama

5. Fericirea nu este ceva gata facut. Ea vine din faptele tale. – Dalai Lama

6. Stiu ca Dumnezeu nu-mi va da nimic din ceea ce nu pot duce. Mi-ar placea doar ca El sa nu aiba chiar atata incredere in mine. – Maica Tereza

7. In viata asta nu putem face lucruri marete. Putem face doar lucruri marunte cu enorma dragoste. – Maica Tereza

8. Fii convins ca fericirea nu se bazează pe posesia de bunuri materiale, faima sau putere, ci pe relatiile cu persoanele pe care le iubesti si respecti.

9. Nimic nu va fi atat de benefic pentru sanatatea oamenilor si nu ne va mari sansele de supravietuire pe Terra ca evolutia la o dieta vegetariana. – Albert Einstein

10. Fiecare om pe care il întâlnesc in drumul meu imi este superior prin ceva. De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare. –  Sigmund Freud

11. „Mare va fi rasplata ta, de vei fi pricina de bucurie surorilor tale. Cand bucuri inima aproapelui tau, atunci fii incredintat ca vei bineplacea lui Dumnezeu, mai mult decat daca ai face rugaciuni lungi si daca ai tine posturi aspre… Luptati impotriva egoismului…”    Sf. Nectarie din Eghina

12. Nu conteaza atat de mult ceea ce faci, ci cata dragoste pui in ceea ce faci. – Maica Teresa

Single Post Navigation

17 thoughts on “Principii de viata

  1. happygirls on said:

    subscriu la ce a spus Nice

  2. * felicitari
    *suficienta

  3. Ilinica
    Felicitati pentru ca reusesti sa aplici ce ai invatat. Sa spui nu in primul rand. Toate lucrurile enumerate de tine le stiu si eu, dar nu am avut suficinta forta sa le pun in practica. In teorie toti suntem asi!

  4. Ilinca on said:

    Va multumesc pentru aprecieri, dar… eu nu mi-am propus sa ajung la un anumit nivel. Eu nu am cautat ceva anume!
    Eu am invatat ,in schimb, sa spun „NU”!
    Am invatat ca in viata sunt etape pe care trebuie sa stii cand sa le inchei si sa mergi mai departe. Insistand sa te mentii in ele dincolo de timpul rezonabil, iti pierzi bucuria si iti inveninezi sufletul si mintea.
    Am invatat ca daca vreau cu tarie ceva, toate fortele universului vor conlucra pentru implinirea dorintei (si nu sunt doar vorbe).
    Am invatat ca lumea este buna daca asa vreau eu sa fie.
    Am invatat ca ceea ce mi se intampla este rezultatul actiunilor mele.
    Imi cer scuze ca mi-am permis sa scriu pe blogul tau, dar faptul ca ai postat o poza de acum 2 ani si faptul ca recitesti citate ca sa iti reamineasca ce este important in viata, m-a facut sa cred ca esti nostalgica dupa un trecut in care iti era bine. Eu am vrut doar sa iti arat ca in viata cea mai importanta esti tu. Ca nimeni si nimic nu trebuie sa te faca sa suferi. Ca trecutul este trecut si sa nu astepti sa ti-l dea cineva inapoi.
    Si ma repet …”Nu-ti pierde niciodata buna dispozitie! Oamenii care zambesc sunt asa de frumosi!”

  5. happygirls on said:

    Dragos FRD, cu placere, este vorba despre cartea „Biologia credintei” pe care vreau sa o citesc pt ca ai recomandat-o. Titlul suna foarte interesant. Si sa stii ca daca m-ai cunoaste, mi-ai da dreptate, cel putin in privinta pozitivismului.

  6. @ Happy (off topics, multumesc pentru referirea facuta la mine la celalalt articol pe care din motive curioase nu-l pot deschide acum), nu e o problema, am zis din punctul meu de vedere ca sunt de acord cu Ilinca, mi-a placut ce a zis. N-am dedus nicio clipa ca n-ai fi si tu de acord cu ea.

    Nu cred ca entuziasmul personal ar trebui sa fie la concurenta cu entuziasmul altcuiva. Nu cred ca e un scop in sine. Cât despre „cea mai pozitiva”….

    Ai dreptate in legatura cu carnea de pe piata. Dar…iubesti numai animalutele? Plantele nu le iubesti? Ca la ce legume sunt pe piata….

  7. happygirls on said:

    Dragos FRD, nu am spus ca nu sunt de acord cu Ilinca, doar ca eu mai am pana o sa ajung la acel nivel. Iar ceea ce am scris este pentru sufletul meu.
    Citatului nr.2 este ‘furat”de pe un alt blog, recunosc ca asta imi doresc cel mai mult. Cat despre nr. 9, chiar nu ma asteptam ca Einstein sa spuna asa ceva, si ma bucur ca a fost el, ca poate va fi luat in serios. Ideea e ca am renuntat la carne pt ca se stie foarte bine ce fel de carne e pe piata, dar in primul rand pt ca iubesc animalutzele foarte mult.

  8. As fi curios cine e autorul citatului numarul 2. In legatura cu punctul 3, lucrurile ar fi foarte usoare daca ai sti care e persoana potrivita. Iar in legatura cu punctul 9 (mi se pare ca tot la tine l-am citit) am foarte serioase retineri.

    In mare parte sunt de acord cu Ilinca.

  9. happygirls on said:

    Ilinca, cred ca tu ai ajuns acolo unde ti-ai propus si bravo tie. Eu, una, sunt inca in cautari si as vrea sa fie atat de simplu precum prezinti tu lucrurile. Iar aceste principii sunt numai si numai pentru mine, nu caut sa impresionez pe absolut nimeni, sunt un om simplu care-si cauta un rost in aceasta viata si care incearca sa ia ce e mai bun din jurul sau.

  10. Ilinca on said:

    Cea mai importanta persoana esti tu!
    Principiile sunt niste restrictii pe care ti le impui. Dar oare aceste principii sunt pentru sufletul tau sau pentru cel care te priveste?
    Prietenia si dusmania, virtutea si viciul exista doar in minte.
    Fiecare minte creeaza o lume a binelui si a raului, a placerii si maniei, doar prin propria sa imaginatie.
    Binele si raul, placerea si durerea nu izvorasc din obiecte; ele apartin doar propriei noastre atitudini launtrice; ele exista
    doar in mintea noastra.
    Creaza-ti propriile citate rezultate din experienta ta de viata!
    Invata din propriile-ti trairi!
    Devii ceea ce gandesti. Cum iti sunt gandurile asa iti va fi si viata.

  11. happygirls on said:

    Ilinca, mi-ar placea sa cred ca sunt un om cu principii. Cand trec printr-o perioada proasta sau am anumite probleme, recitesc aceste citate ca sa-mi aduc aminte care sunt lucrurile importante in viata.

  12. Ilinca on said:

    A cauta citate dupa care sa te ghidezi in viata … Hmmm!
    Bucura-te de libertatea gandirii! Elibereaza-te de sclavia citatelor!
    Cand mintea este senina, eliberata de dorinte, de motive, de obligatii, de restrictii de orice fel, vei fi fericita si libera.
    Toate starile mentale sunt tranzitorii; ele nu pot produce decat durere si tristete.
    Nu-ti pierde niciodata buna dispozitie! Oamenii care zambesc sunt asa de frumosi!

  13. happygirls on said:

    asta chiar e pe sufletzelul meu

  14. Nu conteaza atat de mult ceea ce faci, ci cata dragoste pui in ceea ce faci. Maica Teresa

  15. Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta!
    Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!

  16. happygirls on said:

    Brindusa, multumesc. In primul rand foto e facuta acum 2 ani cand eram mai linistita sufleteste, iar apoi sa stii ca una e fotografia si alta e realitatea. Oricum multumesc, esti o draguta.

  17. Brindusa on said:

    Ce frumoasa esti! Atat pe dinauntru cat si pe dinafara.

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

