Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

prima leapsa, despre carti…

Pentru prima data in viata mea particip la o leapsa, iar aceasta e primita de la Nice pentru care-i multumesc.

1. Cate carti ai citit pana acum in 2010?

Din pacate nu prea multe. Cred ca vreo 5.

2. Cate carti de fictiune si cate de nonfictiune?

Toate au fost non-fictiune.

3. Care e proportia de scriitori barbati vs. femei?

Majoritatea barbati.

4. Care este cartea preferata citita in 2010?

„Doua milioane de km in cautarea adevarului” de Klaus Kenneth

5. Care este cartea care ti-a placut cel mai putin in 2010?

„Fortareata alba” de Orhan Pamuk, acolo era un personaj care-mi displacea foarte tare.

6. Care e cea mai veche carte citita?

nu stiu

7. Dar cea mai noua?

Ce mai noua e „Doua milioane de km in cautarea adevarului”.

8. Cel mai lung si cel mai scurt titlu?

chiar ca e o intrebare ciudata!

9. Cate carti imprumutate de la biblioteca?

De la biblioteca, nu, de la prieteni, da.

10. Cate carti citite sunt traduceri?

Cam toate.

11. Care e cel mai citit autor anul acesta?

anul asta nu am citit mai multe carti de acelasi autor, deci nu pot spune, dar mi-ar place sa citesc o carte recomandata de Dragos FRD: „Biologia credintei”  de Bruce Lipton.

12. Care e personajul principal din cartile citite de pana acum?

……
13. Ce tari ai vizitat prin cartile citite?

Ca si Nice, cred ca m-am plimbat in jurul globului mai ales datorita cartii „Doua milioane de km in cautarea adevarului”

14. Ce scriitori descoperiti in 2010 ai vrea sa citesti mai mult?

mi-au placut toti

15. Ce carte nu ai fi citit daca nu ti-ar fi fost recomandata?

pe toate le-as fi citit

16. E vreo carte a carei lectura iti pare rau ca ai amanat-o?

Am multe carti care asteapta pe noptiera, dar toate la randul lor.

Single Post Navigation

2 thoughts on “prima leapsa, despre carti…

  1. Nu stiu daca ai observat, dar pe blogul meu mai posteaza articole si Dragos(de fapt e blogul nostru). Raspunsurile la aceasta leapsa ii apartin lui.
    Asadar, Biologia Credintei ne-a fost recomandata de Dragos.

  2. Dragutz! 🙂

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

