Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

Oameni de omenie

In seara asta am avut prilejul sa cunosc niste oameni cu inima mare, sincer nu ma asteptam, avand in vedere ca numai lucuri rele aud si observ in jurul meu. Pentru ca ieri vazusem un catel parasit si bolnavior, care semana foarte bine cu catelusa mea Tina, ce a murit acum 2 ani, astazi m-am dus sa-i dau ceva de mancare. Mentionez ca nu l-am luat acasa pentru ca, inafara faptului ca mai am un caine si 2 pisici, cineva din curte mi-a dat ultimatum daca mai aduc inca un animalutz. Asa ca m-am dus sa vad ce face, si cand colo, surpriza, erau deja 3 oameni care-i dadeau de mancare si care incercau sa-l ia acasa, dar cum te apropiai de el, cum fugea spre strada in mijlocul masinilor. Cred ca am stat aproape o ora incercand sa gasim o solutie. Din nefericire nu am reusit sa-l prindem, a ramas ca maine sa venim sa vedem ce face si sa-i aducem de papa. M-am bucurat cand am vazut ca mai sunt oameni carora le pasa de animalutze, doamna care era deja acolo, vazuse catelusul de ieri si toata noaptea s-a gandit la el, spunand ca ea crede ca e ciudata daca reactioneaza asa. Pai, atunci si eu si toti ceilalti care incercam sa ajutam acel animalutz putem spune ca suntem ciudati, si probabil ca multi ne vor considera asa, dar nu ma intereseaza. Am venit acasa cu sufletul mai impacat chiar daca nu am reusit ceea ce ne-am propus,  dar asa ma bucur pentru orice gest cat de mic pe care cineva-l face pentru aceste sufletzele.

Single Post Navigation

10 thoughts on “Oameni de omenie

  1. happygirl,am citit o postare a ta despre voluntariat pe alt blog,sper ca totusi te vei intilni vreodata si cu acesti „ciudati”:
    http://ecosapiens.ro/forum/topic/exista-adaposturi-pentru-animale-in-brasov

  2. happygirls on said:

    Katja, de a doua zi nu l-am mai vazut, am tot intrebat de el, dar nu mai stia nimeni de el. Sper din tot sufletul ca totusi l-a luat cineva, ca era tare dragut. Tare ma bucur sa aud ca faci ceva pt aceste sufletele, eu, una, nu mai pot adopta pe nimeni ca nu e casa mea unde stau, deja am un husky, 2 pisici (dintre care una e plecata de dimineata si e aproape 10 seara si nu a venit si sunt tare ingrijorata), 2 papagali, un Micul Alexander si o nimfa, plus o broasca testoasa de Dobrogea si cativa pesti intr-un acvariu. Deci am ceva activitate.

  3. Buna! Saracutul catelus… Pana la urma cum a ramas cu el? L-a luat careva? Legat de asta, eu mi-am pus tot cartierul in cap incercand sa ajut cateii care s-au adunat printre case. Ca prim pas, am adoptat doi dintre ei (sunt buni preieteni cu labradorul nostru Athos). Cativa pui sunt dati spre adoptie, iar pe restul ii vom vaccina si steriliza. Din pacate, dragostea pentru animale e un sentiment nobil pe care nu toti oamenii il cunosc… 😦

  4. happygirls on said:

    Nice, ai intalnit astfel de oameni? Sper ca nu, dar din cate stiu eu, cei care ajuta cat de cat animalutzele ar intinde si o mana de ajutor semenilor. Si pana la urma, oamenii daca sunt rai o fac constient, dar un animal, nu.

  5. As vrea sa ridic o problema. Sunt foarte multi oameni care agreaza mai mult animalele(pentru ca sunt suflete inocente, nevinovate) decat pe semenii lor. Sunt oameni care ar ajuta un animalut la orice ora din zi si din noapte, dar un alt om, aflat in nevoie, bolnav, suferind, nu ar trezi nici cea mai mica urma de simpatie, mila, compasiune in sufeltul acestuia. Ce parere ai de astfel de oameni, care ar face totul pentru un caine sau o pisica, dar ar lasa nepasatori un om de langa ei sa moara?

  6. happygirls on said:

    loryloo, stiu ca exista oameni carora le pasa, numai ca multi tin cont si de ceea ce spun ceilalti, adica sunt influentati si nu sunt ei insisi. Daca oamenii ar avea mai multa incredere in ei insisi ce minunat ar fi!

  7. Mai rar, dar exista si oameni carora inca le pasa de orice suflet 🙂 Cei mai multi nu ar fi dat importanta nici daca era vorba de o persoana, d-apoi de un caine…

  8. Pai eu cred ca n-ar trebui sa dezarmezi (ceea ce observ ca e totusi in spiritul tau, dupa pseudonim – adica sa nu dezarmezi). Oricum, cu rautatea n-ai cum sa câstigi luptele, dar fundamental e sa câstigi razboiul.

  9. happygirls on said:

    Multumesc Dragos FRD, dar, din pacate, actiunile mele se limiteaza de cele mai multe ori la a privi neputincioasa la ce se intampla in jurul meu fiind descurajata de rautatea celor din jur si nu numai. Dar cred ca sunt pe drumul cel bun pentru ca in ultimul timp am vazut toti mai multi oameni cu suflet mare. Deci intr-adevar mai sunt sperante.

  10. Toti ti se par normali pâna ajungi sa-i stii mai bine…si oricum, toti suntem putin ciudati.

    Fara indoiala, nu pot fi decât incântat când vad ca exista oameni cu asemenea preocupari, asa cum le ai tu. Chiar daca oameni ca tine sunt intr-o clara minoritate, inseamna totusi ca speranta inca nu e ingropata de-a binelea. Ferice de cei care te cunosc.

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

