Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

Valori romanesti si aventuri extreme

Vreau sa scriu despre niste oameni deosebiti pe care am avut onoarea sa-i cunosc, recunosc ca de ceva vreme, dar de abia acum m-am hotarat sa vorbesc despre ei. Nu eu trebuia sa fac asta, dar pentru ca nu s-a gasit nimeni altcineva care sa arate ca romanii pot face si altceva inafara de furat, m-am hotarat sa vi-i fac cunoscuti. Acesti oameni fac parte din Clubul Alpin Brasov si sunt mai mult decat pasionati de munte, alpinism, scufundari, rafting, astronomie  si altele ce tin de sport extrem si nu numai. Pe langa faptul ca au batut munii din Romania in lung si in lat, au ajuns si pe o parte din cele mai celebre varfuri din lume si-si vor continua aventura.

Acum cateva luni am vazut pe cineva la TV care povestea despre aventura lui pe Kilimanjaro si despre cum se pregateste se mearga pe Aconcagua. Pai acesti oameni despre care vorbesc, au fost deja pe Kilimanjaro, Aconcagua, Elbrus, Mont Blanc, Olimp, Musala si urmeaza multe altele. De curand s-a tinut la Bucuresti un Targ de Turism, si  s-au hotarat sa participe si ei cu niste oferte care tin de turism extrem si nu numai. Mentionez ca au fost singurii care au avut oferte de acest gen, iar Maria Uca Marinescu celebra exploratoare romanca, despre care multi nu au aflat cine e, doar pentru ca Romania nu-si promoveaza valorile, a tinut sa-i felicite pentru performantele lor. Pentru cine e interesat de ascensiune pe Mont Blanc, Kilimanjaro, Aconcagua si Elbrus,  sau de safari in Africa, aventura si excursii in Patagonia si Tara de Foc se poate inscrie pe site-ul http://www.extreme-travel.ro/ .

Mont Blanc septembrie 2009

Mont Blanc

Aconcagua

Kilimanjaro

Elbrus - Caucaz

Single Post Navigation

5 thoughts on “Valori romanesti si aventuri extreme

  1. happygirls on said:

    Nu e absolut nimic rau ca cineva vrea sa faca ceva ce s-a mai facut si nu e nici mai putin valoros, doar ca pentru mine orice roman care nu ne face de rusine in strainatate este o valoare, cu atat mai mult cei care ies in fata.

  2. Iertata-mi fie dilema , care ar fi valorile romanesti ?
    Tu spui :

    ” Acum cateva luni am vazut pe cineva la TV care povestea despre aventura lui pe Kilimanjaro si despre cum se pregateste se mearga pe Aconcagua. Pai acesti oameni despre care vorbesc, au fost deja pe Kilimanjaro, Aconcagua, Elbrus, Mont Blanc, Olimp, Musala si urmeaza multe altele. ”
    Care e problema ca altcineva vrea sa faca ce favoritii tai au facut deja ? Nu mai au voie , e cu atat mai lipsit de valoare ce vor sa faca , cu cat ceilalti au facut-o deja ?
    Mie mi se par oameni obisnuiti care au posibilitatea sa-si satisfaca pasiuni deosebite . Cu ce-ar merita tara de la ei ? Asta e stilul lor de viata . Ai vazut vreo tabara de „cuceritori” de la poalele unor munti celebri ? Sunt mii , zeci de mii de astfel de oameni care asteapta acolo sa plece la cucerit de piscuri . Ca printre ei sunt si romani , asta – i face valori nationale?
    Imi pare rau , n-am nimic cu nimeni . Poate , cu titlul tau…:-)

  3. Si eu o apreciez foarte mult pe Uca Marinescu. Astazi este ziua Ucai si ii transmitem felicitarile noastre. Plecata in Japonia, Uca imi spunea ieri pe mail ca ar vrea sa mai fie cu cineva acum, pentru a impartasi din frumusetile vazute.

  4. happygirls on said:

    de alpinism, nu, dar de umblat pe munti, da

  5. Frumoasa initiativa. Esti si tu pasionata de alpinism?

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

