Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

Spica, sau pisica hoinara

Zilele trecute am fost foarte ingrijorata din cauza uneia dintre pisici, Spica, ce a plecat de acasa pe la 8 seara si a venit a doua zi la 7 seara. Ea de obicei pleaca noaptea pentru cateva ore dupa care apare la geam si vrea in casa. Dar de data asta chiar si-a facut de cap. Am fost prin cartier, am tot pasait dupa ea, dar nimic. Am fost foarte ingrijorata, imi era frica sa nu fi patit ceva sau sa o fure cineva ca e tare frumoasa. Trebuie totusi sa precizez ca a plouat toata ziua, iar cand ploua, ea doarme aproape toata ziua. Asa ca apare domnisorica pe la 7 seara, dupa aproape 24 ore, dar uscata, deci sigur a tras un somn de zile mari pe undeva, intrebarea e, pe unde? Am pisica de anul trecut din august, cand am vazut-o prima data la noi in curte, moment in care m-am indragostit de ea pe loc. Nu am luat-o in casa la inceput, dar ii facusem un culcus pe beci, ascuns de vita de vie. M-a impresionat foarte mult pentru ca nu pleca de la locul ei decat sa manance sau pentru alte mici necesitati, asa ca ne-am hotarat sa o adoptam. Am sterilizat-o si acum avem doua pisici, dar asta pot spune ca e a mea. Si acum sa va arat niste poze cu ea ca sa vedeti de ce-mi fac asa griji cand pleaca. Cat am scris despre ea a stat la mine in brate!!!

Single Post Navigation

5 thoughts on “Spica, sau pisica hoinara

  1. happygirls on said:

    loryloo, multumesc. Sa stii ca nici eu nu ma omoram dupa pisici, dar prietenul meu are motanul birmanez pe care l-am indragit,iar cand a aparut Spica, m-am indragostit pe loc e ea. Dar sa stii ca mai avem si 2 papagali si un husky care astazi face 8 luni.

  2. Eu nu sunt mare amatoare de pisici, imi sunt dragi mai mult cand sunt micute, dar a ta e super frumusica 🙂 Sa va traiasca cel putin la fel de mult ca motanul birmanez!

  3. happygirls on said:

    Nice, pisicuta este o scumpa, iar ea stie foarte bine asta, ca vine la dragalit doar cand are ea chef. Pana acum 3 ani nu ma omoram dupa pisici, dar acum imi sunt foarte dragi.

    Dragos FRD, sper ca totusi ai reusit sa vezi pozele. Eu stau la curte, iar pisica era obisnuita sa bantuie, lua si ea bataie la inceput de la toti motanii care vizitau curtea, dar acum se stie cine este stapanul/stapana (mai avem un motan birmanez de 15 ani).

  4. Frumoasa si eleganta pisicuta. 🙂

  5. Dragos FRD on said:

    Nu pot sa vad pozele 😦 😦 😦 cred ca are ceva calculatorul meu. Am si eu o….. hmmmmm…pisica sa-i zicem, dar e pisica de apartament, n-am prea lasat-o pe-afara, ca o bat alte pisici, e cam sfioasa, numai cu noi face uneori pe batoasa.

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

