Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

Pe unde am umblat weekend-ul trecut

Chiar daca nu am talentul altora de a povesti (asta e unul din marile mele regrete, pe langa faptul ca nu am nici talent sa desenez sau sa cant), totusi imi propun sa incep a va povesti pe unde ma preumblu, ca sa va fac si voua cunoscute aventurile mele, locurile pe care le descopar, oamenii pe care-i intalnesc.

Am marele noroc sa am niste prieteni care sunt tare plimbareti, asa ca, aproape in fiecare weekend, ne aventuram prin diverse locuri. In weekend-ul trecut, 17-18 aprilie, am fost plecati in muntii Penteleu, de-a lungul raului Basca Mare. Am avut parte de o vreme foarte frumoasa, si chiar daca am ajuns la destinatie pe la ora 17, dupa ce ne-am cazat si am papat ceva, ne-am aventurat putin prin zona. De fapt, cineva a avut ideea sa mergem  sa vedem niste chei, dar pentru ca se intuneca si noi tot nu ajungeam la chei, am decis sa ne intoarcem. Nu va spun cu ce viteza ne-am intors, pentru ca le-am spus ca pe vremuri acolo era o rezervatie de ursi  unde Ceausescu vana. Dar la intoarcere am vazut un cer instelat cum nu am vazut demult, asa ca unul din baieti ne-a tinut o lectie de astronomie. Seara s-a incheiat cu o portie generoasa de papanasi si bere rece. A doua zi am luat-o din loc ca sa ajungem totusi la acele chei, dar de data asta cu masina. Nu le-am vazut, dar in schimb am avut parte de un peisaj minunat. Oricum absolut tot din ce ne-am propus sa facem nu am facut, eu, una, visam sa alerg pe acele dealuri de un verde crud si cu pomi infloriti, dar nu s-a putut. Trebuia sa ajungem la o cascada, dar nici pe aia nu am vazut-o. Dar mi-au ramas in minte acele imagini cu dealuri verzi si pomi infloriti pe care nu am reusit sa le prind in fotografii.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Pe unde am umblat weekend-ul trecut

  1. happygirls on said:

    Deocamdata sunt fericita ca macar am posibilitatea sa merg in acele locuri si sa ma bucur de ele. Vreau sa o fac cat mai des cu putinta, iar pasiunea asta mi-a insuflat-o unul „din favoritii mei”, stii tu la ce ma refer, pentru care-i multumesc inca o data.

  2. De ce nu lichidam tot aici si sa ne ducem sa traim unde traiesc oamenii aceia in prima poza ?
    Uita-te ce fucking heaven e acolo , cata frumusete , si noi satam sa inghitim gaze intre betoane ! !
    De ce , ce fel de oameni suntem ?

  3. Take your time, nu e nicio graba. 🙂

  4. happygirls on said:

    Nice, o sa mai pun si alte poze de prin locurile pe unde am umblat. Stiu ca am promis un altfel de post dar ala necesita mai mult timp ca trebuie sa ma documentez.

  5. Poze cu tine!!! Minunata surpriza! 🙂

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

