Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

sanatatea, ca-i mai buna decat toate…..

Mi-am propus ca acest  post sa fie o continuare si o completare la  ”Detoxifierea, un mit?” mai ales ca intre timp am mai invatat diverse lucruri utile pe care vreau sa vi le impartasesc. Dar sa incep cu ceea ce am citit zilele trecute  ca recent s-a realizat un studiu care arata ca femeile care iau zilnic vitamine sub forma de pastile prezinta un risc mai mare de aparitie a cancerului la san. Ingrijorator, nu? Dar trebuie inteles ca aceasta crestere a incidentei  cazurilor de cancer la san nu poate fi pusa doar pe seama administrarii vitaminelor sub forma de pastile. Este vorba in principal despre stilul de viata nesanatos. Chiar vorbeam zilele trecute despre cum sa previi cancerul. Este clar ca trebuie sa ai o viata echilibrata, si sa fii fericit, macar multumit. Usor de zis…. Dar poti face lucruri simple si ieftine pentru o viata sanatoasa, si nu ma refer numai la sport si multe lichide, ci si la faptul ca poti sa te educi foarte mult si in privinta alimentatiei. Sunt o groaza de ceaiuri care inlocuiesc multe medicamente si suplimente alimentare, ca pentru detoxifiere poti bea in fiecare dimineata o cana cu apa in care ai pus in prealabil de cu seara 2 linguri de tarate de grau, ca tot dimineata, pe stomacul gol sa mananci cateva prune uscate, sau un fruct, pentru cine poate. Eu, una, asta fac de ceva vreme, mai ales de cand am devenit ovolactovegetarian. Pot spune ca e o mare realizare in viata mea, pentru ca-mi doream acest lucru de foarte multa vreme.  Nu mai mananc carne mai ales din pricina animalutzelor care sunt sacrificate, orice imagine cu un animal suferind imi ramane mult timp in fata ochilor si sufar enorm. Si apoi, ca sa-l citez pe Albert Einstein Nimic nu va fi atat de benefic pentru sanatatea oamenilor si nu ne va mari sansele de supravietuire pe Terra ca evolutia la o dieta vegetariana.

Si o alta informatie buna ar putea fi ca polenul se consuma doar pus de cu seara in iaurt care se va consuma a doua zi de dimineata.

Si apoi am mai citit ca si ecografia ar fi foarte nociva, in special in cazul gravidelor, afectand bebelusul.

Single Post Navigation

9 thoughts on “sanatatea, ca-i mai buna decat toate…..

  1. happygirls on said:

    Orry, ma bucur foarte mult ca ”ne-am gasit”!!!!

  2. 🙂 cate lucruri interesante pe-aici! Abea te-am gasit! Ce biiiine!!!

  3. Inainte de a posta un comment trebuie sa completezi trei spatii libere. In primul iti treci nick-ul(in cazul tau happygirls), in cel de-al doilea iti treci adresa de mail(care nu apare) si in cel de-al treilea adresa site-ului(adica acolo unde scrie website treci http://www.haaygirls.wordpress.com). Incearca si spune-mi daca ai reusit.

  4. Happygirls
    Am si eu o mare rugaminte la tine, pentru a usura accesul la blogul tau, atat mie cat si altora, ai putea sa-ti treci adresa blogului la website?

  5. Dragos FRD on said:

    Hmmmmm….aici pari mai…altfel decât pe alte bloguri.

    Cancerul este unul din anticorpii naturii impotriva omului. Am jignit natuta in repetate rânduri si, odata si-odata, toate astea se intorc impotriva noastra.

    Sanatatea e un capitol de care sunt si eu foarte interesat si ma bucur ca exista un blog unde se pot dezbate asemenea chestiuni.

    Nu sunt de acord cu lipsa carnii din alimentatie. De exemplu, vitamina A activa se gaseste NUMAI in surse animale, in special in uleiul din ficat de peste, dar se mai gaseste si in ficatul de vita sau pui si, adevarat, in oua sau produse lactate. Dar, daca e sa mergem pâna acolo, daca manânci un ou inseamna ca omori un pui in devenire…In plus, dezvoltarea creierului uman a avut la baza si consumul de carne preparata cu ajutorul focului. Si asta ti-o zice un om care a procedat la ovolactovegetarianism pentru o perioada de 5 ani (cu foarte scurte intreruperi de Craciun si Pasti).

    Suplimentele alimentare sunt necesare pentru ca mâncarea pe care o putem procura devine din ce in ce mai saraca in principii active. Dar atentie la ce fel de suplimente alimentare luam, pentru ca cele care inglobeaza vitamine produse pe cale sintetica sunt mai putin bune decât cele in care sunt incorporate vitamine naturale. Pe urma exista si in cazul lor un orar, nu le putem lua intotdeauna la gramada…sunt multe variabile de care trebuie sa tinem seama.

  6. off-topic
    Ai un premiu de la mine. 🙂

  7. Gasesc foarte utile informatiile tale. Ce inseamna mai concret sa-ti schimbi stilul de viata? La ce se refera? La regimul alimentar, odihna/somn, activitati de zi cu zi? As fi foarte interesata de un articol care sa trateze o astfel de tema. Eu sunt insa cam inconsecventa cand vine vorba de „un stil sanatos/echilibrat de viata”. Cad mereu in fel de fel de tentatii(nu te gandi la alcool, tigari etc-ca nu le-am consumat niciodata), sunt lucruri la care mereu spun ca renunt, dar, inevitabil, intr-o zi ma intorc la ele. 😦

  8. happygirls on said:

    Nice, tocmai am citit undeva ca 80% dintre cancere sunt generate de factorii de mediu si de modul de viata, iar restul depinde de predispozitia genetica, pentru ca de la nastere, omul prezinta anumite mutatii genetice care il predispun la aparitia anumitor tipuri de cancer in timpul vietii, predispozitie ce se transmite din generatie in generatie de aici si denumirea de cancer cu predispozitie genetica. Dar important este sa vrei sa-ti schimbi modul de viata. Si incepi cu lucruri usoare, iti formezi un program pe care-l repeti in fiecare zi timp de 14-21 de zile (asta e timpul necesar creierulului sa se obisnuiasca cu noul comportament), ca apoi sa faci totul automat si sa te obisnuiesti cu noul stil de viata. Un articol foarte interesant il gasesti pe yahoo, „How to live to 100” a dr. Maoshing Ni. Oricum mi-am propus sa ma documentez si sa scriu cat mai repede un post despre un asemenea stil de viata. Si, bineinteles ca astept completari si comentarii…

  9. Pe mine ma ingrozeste ca tot mai multi oameni sufera si mor de cancer. Ma intreb daca exista vreo predispozitie genetica spre asa ceva sau cauzele trebuiesc cautate doar in alimentatie si stresul la care suntem supusi. Pentru ca daca se spunea ca stresul este boala sec. 20, iata ca efectele sale nu au intarziat sa apara in…sec 21. 🙂 Observ ca mai tot ce ne inconjoara ne dauneaza:de la vitamine la ecografii. Fericit, senin si impacat cu tine insuti nu poti fi mereu, asta e clar, de mancat sanatos nici atat, suntem oameni, suntem supusi tentatilor, pana la urma trebuie sa ne resemnam ca traim intr-o societate care ne omoara lent, dar sigur. Atat fizic, cat mai ales spiritual.

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

