Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

despre exemple…

O sa-mi incep postul cu un citat si anume ”Tu trebuie sa fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume”. Ghandi

Din fericire, ieri a fost o zi frumoasa in ciuda prognozei meteo asa ca am scos catelul la o plimbare mai lunga. De fiecare data cand ies cu el, ma aprovizionez cu ceva croncanele pentru recompensa si neaparat cu pungute si cateva servetele pentru anumite ”problemutze”. Pungute am mai tot timpul in buzunar, indiferent daca sunt in curte sau la plimbare cu catelandrul. Si, dupa cum bine am banuit, in mijlocul strazii s-a produs inevitabilul. Nu venea nici o masina, asa ca tacticoasa am scos punguta din buzunar si am strans mizeria. Totusi nu eram singura pe strada, vedeam cum se apropie o femeie cu o privire care nu prevestea nimic bun, numai ca atunci cand a ajuns langa mine a tinut sa-mi spuna ca sunt prima pe care o vede facand acest lucru. Am ramas foarte uimita!  Precizez ca locuiesc in Brasov, deci este un oras mare cu multi oameni posesori de animalutze. Dar daca stau bine si ma gandesc, am mai vazut doar o singura persoana, o femeie in varsta, de vreo 70 ani,  care strangea in urma unui Ciobanesc Mioritic (si acum imi pun intrebarea cum poate sa iasa la plimbare cu ditamai animalul). Nu spun ca suntem singurele care fac lucrul asta in toata Romania asta, dar tin sa spun cat de important este exemplul.  Sa nu credeti ca spun asta ca sa arat cine sunt, departe de mine acest gand, dar vreau sa inteleaga toti iubitorii de animale, si nu numai, ca nu este o rusine sa strangi dupa animalutzul tau, de fapt primesti chiar si laude…. Eu cred foarte mult in exemple,  de aceea mai usor rezolvi ceva cu un exemplu bun, cu o atitudine pozitiva, cu un zambet, cu o vorba frumoasa…. pentru ca ”este foarte important sa generezi o atitudine pozitiva, o inima buna, cat de mult poti.  Din acest punct, fericirea vine pe termen scurt si pe termen lung, atat pentru tine cat si pentru ceilalti.” Dalai Lama

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

