Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata …

Tina, pentru totdeauna in sufletul meu!

Astazi a murit si Tina, exact la o saptamana dupa ce a murit Wolf, animalutzele pe care le-am iubit cel mai mult si care mi-au adus atata bucurie! Nu-mi vine sa cred, intr-o saptamana am pierdut doua fiinte foarte dragi mie, pe Tina o credeam vesnica, am avut-o aproape 17 ani, iar in weekend de abia asteptam sa vin acasa sa o vad si sa o dragalesc. M-a ajutat sa trec de foarte multe momente grele, cand o tineam in brate nu-mi mai trebuia nimic, nu-mi imaginam viata fara ea.

De vreo doua saptamani nu mai manca aproape deloc, slabise foarte mult, fiind bolnava cu inima am crezut ca va muri in somn, dar noaptea trecuta a fost foarte agitata iar mama nu a dormit aproape deloc stiind ca va muri, si s-a intamplat exact ca si cu Mona, a trebuit sa o lase singura ca sa poata muri in liniste. A fost mai mult decat un animalutz, toata lumea o iubea, era foarte dulce si nostima. Ii placea sa morsocheze, iti lua locul pe perna de fiecare data cand plecai din pat, cand a fost cutremurul din 2004 dormeam cu ea, iar cand a inceput cutremurul ea tocmai iesise din patura si s-a scuturat, iar eu miscarea pe care o simteam o puneam pe seama ei, intr-un tarziu am auzit niste pahare zanganind.Saracutza, ma scutise de o sperietura!

Cand ne-am hotarat sa o luam, o aveam deja pe Mona, un pechinez care o iubea la nebunie pe mama. Cineva din Iasi voia sa o arunce pentru ca pe langa ea mai avea alti 9 catelusi tocmai fatati, iar mama lor risca sa se imbolnaveasca, asa ca ne-am facut cu un bischon maltez uratel pe care l-am crescut de la 2 saptamani cu biberonul. Dar pe masura ce crestea se facea tot mai frumoasa iar cu Mona s-a impacat foarte bine.

A fost alaturi de mine aproape jumatate din viata mea, am iubit-o foarte mult, de multe ori mama imi zicea sa nu o mai dragalesc atata pentru ca dupa ce plec va suferi dupa mine. Doamne, ce se mai bucura cand ma vedea, de fapt se bucura cand vedea pe toata lumea!

Uneori simteam ca o tradez pentru ca ajunsesem sa-l iubesc pe Wolf la fel de mult ca si pe ea si toata dragostea mea se revarsa asupra lui, dar imi era foarte dor de ea.

Am sufletul foarte gol, o sa-mi fie foarte greu cand o sa merg acasa si Tina nu o sa mai fie, si ai mei sufera foarte mult pentru ca au iubit-o enorm. Poate sunt egoista, dar nu am vrut sa merg acasa sa o vad in ce hal era, de abia incepusem sa-mi revin dupa Wolf, nu voiam sa raman cu imaginea unui caine bolnav asa cum am ramas dupa Mona. Voiam sa raman cu imaginea ei de catelus vesel si iubaret asa cum a fost toata viata!

In memoriam

1991-23 octombrie 2007

Single Post Navigation

2 thoughts on “Tina, pentru totdeauna in sufletul meu!

  1. happygirls on said:

    loryloo, primul meu catelus a fost un pechinez care o adora pe mama, si care a trait cam 14-15 ani. Am trecut putin mai usor peste moartea ei pentru ca aveam deja bichonul maltez, dar oricum a fost groaznic.

  2. Imi pare rau pentru animalutele tale si te inteleg in mare masura, eu am o catelusa pechinez de aproape 11 ani jum, nici nu vreau sa ma gandesc la momentul in care nu o sa mai fie… 😦

Lasă un răspuns

SINCERITATE

Sinceritatea este, foarte probabil, forma cea mai îndrăzneaţă a curajului. (W. Somerset Maugham)

Lumina Rasaritului

Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

1001 călătorii

În căutarea celor mai frumoase locuri din lume...

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

Viaţă şi Verdeaţă

Un blog despre pasiunea mea pentru viaţa în natură.

caleaspretine

Dezvoltare personala

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Flowergardengirl™

North Carolina Gardening

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

Happygirls's Weblog

Un blog despre vise, sperante, dorinte, despre absolut tot ceea ce poate sa-mi infrumuseteze viata ...

